skip to main | skip to sidebar

La classe de 1r A

dilluns, 24 d’agost del 2009

Enfilem un nou curs


Estimats nens i nenes,

És hora de posar fil a l'agulla. Comencem un nou curs!
Publicat per Ceip Montagut a 11:51 Cap comentari:
Missatges més recents Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Benvinguts

La classe de 1r A us dóna la benvinguda al seu bloc.

Arxiu del blog

  • ▼  2009 (8)
    • ▼  de novembre (5)
      • Fem racons matemàtics!
      • Sortida a Sant Isidre
      • Els dijous fem informàtica!
      • Sense títol
      • La primera classe d'educació vial!
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  d’agost (1)

P-5

P-5
La classe dels cavallets de mar

Llista de blocs

  • La classe de P-4
  • La classe de P-3
  • La classe de P-5
  • La classe de 2n
  • La classe de 1r B
  • La classe de 4t
  • La classe de 6è
  • La classe de 5è
  • La classe de 3r

Enllaços d'interès

  • http://ampamontagut.org
  • http://edu3.cat
  • http://edu365.cat
  • http://gencat.cat

Busca